«Θα κρατήσουμε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στα περσινά»

Αποφασίσαμε να κρατήσουμε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στα περσινά… Όταν παρέλαβα την περασμένη Τρίτη, το πρώτο θέμα που μου είπε ο κ. Αρβανιτόπουλος, μετά τη διαθεσιμότητα, είναι ότι θα αντιμετωπίσουμε, η νέα πολιτική…

ηγεσία, το πρόβλημα της καθυστέρησης έναν μήνα και πλέον της διενέργειας των μεταθέσεων, άρα πάει όλη η διαδικασία πίσω. Όταν καταφέρουμε να την τελειώσουμε και φτάσουμε στις αναπληρώσεις των κενών θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και υπερβολικά μεγαλύτερο αριθμό φέτος συνταξιοδοτήσεων» δήλωσε στον ραδιοσταθμό Βήμα ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, εξηγώντας γιατί άλλαξε την απόφαση για τον χρόνο έναρξης της σχολικής χρονιάς.

Ο κ. Λοβέρδος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «η σελίδα θα γυρίσει αλλά όχι μέσα από παροχές χρημάτων που δεν υπάρχουν» και σημείωσε: «Δεν έχουμε λεφτά για να κάνουμε αυξήσεις στους μισθούς στον δημόσιο τομέα, δεν υπάρχουν αυτά. Παροχική πολιτική δεν μπορεί να γίνει».

Via
   
 spitikomas.blogspot.gr
                                            



 adiexodos

Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :